IKLAN

Lagu Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan

Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan tersayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setiamu Dimanakah rindumu Aku kau panggil sayang Dia kau panggil sayang Mana satu mahumu Kau berikan ku rindu Kau berikannya cinta Oh ku tak tahu Tergamaknya dirimu Meracuni jiwaku Dalan senyuman Selamat tinggal sayang Aku. Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan.


Scoin Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Lirik Youtube

Peerrrghhh kalo tadi tu Juara Rakyat yang ini pulak membesar bagaikan Johan kumpulan Scoin.

. Kumpulan lirik lagu-lagu malaysia. Rindu rinduan jadi kenangan scoin download. Hingga aku Benar benar telah jatuh cinta Sayang Sesungguhnya aku tak menduga Engkau insan Yang tak boleh ku percaya Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan tersayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setiamu Dimanakah rindumu Aku kau panggil.

Perempuan buka mata lelaki baik kan ada. Jiwang sekaliSakit hati iniBagai dihiris sembiluSesak nafas iniBila ku mendapat tahuKasih yang diberi tak behargaSayangKau bermain dengan silang kataHingga. Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan ku sayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setiamu Dimanakah rindumu Aku kau panggil sayang Dia kau panggil sayang Mana satu mahumu Kau berikann ku rindu Kau berikannya cinta Oh ku tak tahu Teganya oh dirimu Meracuni jiwaku Dalam senyuman Selamat tinggal sayang Aku.

Dia tujukan lagu ini khas untuk aku tapi malangnya aku tidak boleh mencintai dia. Intro Am Dm Am Bb C Dm A Verse Dm D Gm Sakit hati ini bagai dihiris sembilu C F Sesak nafas ini bila ku mendapat tahu Gm A Kasih yang diberi tak berharga Dm Sayang Gm C F Kau bermain dengan silang kata Bb C F Hingga aku benar-benar telah jatuh cinta Bb Sayang Gm C F. Create and get 5 IQ.

Rindu rinduan jadi kenang kenangan. Izinkanlah Q face download. Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan ku sayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setiamu Dimanakah rindumu Aku kau panggil sayang Dia kau panggil sayang Mana satu mahumu Kau berikann ku rindu Kau berikannya cinta Oh ku tak tahu Teganya oh dirimu Meracuni jiwaku Dalam senyuman Selamat tinggal sayang Aku.

Scoin - Rindu Rinduan Jadi Kenangan Chord. Sebabnya aku lebih menyayangi dia sebagai sahabat sahaja. RINDU- RINDUAN JADI KENANG-KENANGAN Pahang vs Kedah.

Ku Menangis Kehilangan Mu. Rindu-rinduan jadi kenang-kenangan Insan tersayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Di manakah setiamu Di manakah rindumu. Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan ku sayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setia mu Dimanakah rindu mu.

Tergamaknya dirimu Meracuni jiwaku Dalam senyuman Selamat tinggal sayang Aku. There is no strumming pattern for this song yet. Sesungguhnya engkau tak mengerti.

Rindu-rinduan jadi kenang-kenanganSemoga terhiburlagu jiwanglagu jiwang 90anslow rock malaysia 90anslow rock malaysialagu slow rocklagu jiwang malaysi. Dimana janjimu dulu-spin download. Kau berikan ku rindu Kau berikannya cinta Oh ku tak tahu.

Dibadai asmara sera download. Lima artis yang memberi harapan hidup. Aku kau panggil sayang.

Scoin - Ridu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Lirik Lagu Scoin - Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Sakit hati ini Bagai dihiris sembilu Sesak nafas ini Bila ku mendapat tahu Kasih yang diberi tak berharga Sayang. Dalam diam ku menyintai mu stings download. Layu dihujung mekar rio download.

Kau bermain dengan kata-kata Hingga aku benar-benar telah terpedaya JPA. Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Sakit hati ini Bagai dihiris sembilu Sesak nafas ini Bila ku mendapat tahu Kasih yang diberi tak beharga 1 Sayang Kau bermain dengan silang kata Hingga aku Benar benar telah jatuh cinta Sayang Sesungguhnya aku tak menduga Engkau insan Yang tak boleh ku percaya. Tunduk mengalah data download.

Lyrics for Rindu-Rinduan Jadi Kenangan by Various Artists Scoin. Kau bermain dengan silang kata. Asmara dua benua sensasi download.

Sakit hati ini bagai dihiris sembilu Sesak nafas ini bila ku mendapat tahu Pekeliling SBPA yang baru JPA. Kau Kata Kau Rindu. Antara tajuk lagu tak boleh blah dia seperti yang di sayang sayang rindu.

Kadang-kadang kita lebih. Tak suka tak apa screen download. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

SCOIN RINDU RINDUAN JADI KENANG KENANGANsong RINDU RINDUAN JADI KENANG KENANGANmuzic SLOW ROCKartist SCOINfadieramuzicscoinhttpsyoutubeNmjdi. Empat kata tiga hati dua dunia satu cinta. Friday January 10 2014.

Aku kau panggil sayang Dia kau panggil sayang Mana satu mahu mu. Am Dm Am Bb C Dm A Dm Sakit Sati Ini D Gm Bagai Dihiris Sembilu C Sesak Nafas Ini F Bila Ku Mendapat Tahu Gm A Kasih Yang Diberi Tak Beharga Dm Sayang. Beri dia cinta dia juga berhak bahagia March 2012 6 February 2012 10 January 2012 13 2011 189.

Am Dm Am A C Dm A Dm Sakit hati ini bagai D Gm dihiris sembilu C Sesak nafas ini bila F ku mendapat tahu Gm A Kasih yang diberi tak berharga Dm Sayang Gm C F Kau bermain dengan silang kata A Hingga aku benar-benar C F telah jatuh cinta A Sayang Gm C F. Tanpa idola hidup kita tak ke mana. Musik - ikut rentak lagu rindu-rinduan jadi kenang-kenangan nyanyian scoin.

Berikut lirik dan kunci gitar lagu scoin rindu rinduan jadi kenangan Lagu Malasyia Terbaru Scoin - Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Intro. Rindu rinduan jadi kenang kenangan Insan ku sayang kini milik orang Kasih dan sayang jadi benci dan dendam Dimanakah setiamu Dimanakah rindumu Aku kau panggil sayang Dia kau panggil sayang Mana satu mahumu Kau berikann ku rindu Kau berikannya cinta Oh ku tak tahu Teganya oh dirimu Meracuni jiwaku Dalam senyuman Selamat tinggal sayang Aku. Adakah Chord Ini Tidak Boleh Transpose.

Korang tengok tajuk lagu jek cukup tak payah tengok lirik dulu memang jiwang maut tahap menangis airmata 8 tempayansusah teman nak gamborkan tu la ayat paling terbaik sebagai gambaran.


Lirik Dan Chord Kunci Gitar Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan Scoin Dengan Chord Termudah Tutorial Bang Opik


Scoin Rindu Rinduan Jadi Kenangan Lirik Youtube


Letra De Rindu Rinduan Jadi Kenangan De Scoin Musixmatch

0 Response to "Lagu Rindu Rinduan Jadi Kenang Kenangan"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel